Informatie - Tickets

BOERDERIJ GIFT CARD
Op zoek naar een cadeau voor een echte muziekliefhebber? Verras hem of haar met een Boerderij Gift Card! Genieten van een live concert is een ervaring die hij of zij niet snel zal vergeten.
De Boerderij Gift Card is verkrijgbaar via de website van Ticketmaster. Je kunt kiezen voor een digitale e-Gift Card (voucher) of een fysieke Gift Card (pasje) met een waarde van €10 tot €250.
De digitale Boerderij e-Gift Card kan direct of op een datum naar keuze worden verzonden.
Klik hier voor een digitale Boerderij e-Gift Card (voucher)
Voor de fysieke Boerderij Gift Card (pasje) geldt dat er ca. 5 dagen nodig is voor de bezorging. De bezorgkosten bedragen €2,95 (niet-verzekerd) of €10,50 (verzekerd).
Klik hier voor een fysieke Boerderij Gift Card (pasje)
Let op: De Boerderij Gift Card is alleen online in te wisselen en is vanaf de aankoopdatum twaalf maanden geldig.
VOORVERKOOP
Onze voorverkoop loopt via Ticketmaster Nederland. Op de website www.ticketmaster.nl kun je 24 uur per dag snel en veilig tickets kopen voor concerten in Cultuurpodium Boerderij en andere poppodia*.
Heb je hulp nodig bij het bestellen van kaarten?
Klik hier voor een digitale handleiding!
CONTACT MET TICKETMASTER
Veel antwoorden kun je op de website van Ticketmaster vinden onder het kopje FAQ’s. Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij? Dan kun je op de volgende manieren contact met Ticketmaster opnemen:
Whatsapp
Stel Ticketmaster je vraag over je gekochte tickets via Whatsapp op +31 6 4343 90 90. Ticketmaster beantwoordt je vragen via Whatsapp op maandag t/m vrijdag tussen 09.00 – 17.00. Let op: via dit nummer kunnen alleen Whatsapp berichten worden beantwoord over tickets die al gekocht zijn.
Telefoon
Ticketlijn: 0900-3001250 (60 cpm) als je telefonisch tickets wil boeken.
Servicelijn: 0900-3001255 (lokaal tarief) als je een vraag hebt over geboekte tickets (je kan via dit telefoonnummer geen tickets boeken).
Vanuit het buitenland: 0031 (0) 88-1232425 (lokaal tarief).
Ticketmaster is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 09.00 – 20.00 en op zaterdag van 10.00 – 20.00 uur. Op zon- en feestdagen zijn wij niet bereikbaar.
Dringende vraag
Heb je een dringende vraag over je tickets voor een event dat binnen een paar dagen plaats vindt? Bel Ticketmaster dan op 0900-3001255 (lokaal tarief).
Illegale voorverkoop-adressen
Let op! Er zijn tegenwoordig veel websites die illegaal kaarten voor de Boerderij verkopen. Deze kaarten zijn vaak veel duurder dan de prijs die wij vragen. Daarnaast kunnen wij niet garanderen dat de kaarten die zij verkopen niet vals zijn. Koop je kaarten NOOIT via dit soort websites en check altijd of het voorverkoopadres wel officieel is. Kijk op www.weetwaarjekoopt.nl voor meer informatie.
Fysieke verkooppunten
Wanneer er in Cultuurpodium Boerderij een concert plaatsvindt in de CreativeColors zaal, dan is het mogelijk om aan onze kassa (vanaf 19:30 uur) kaarten te kopen voor toekomstige concerten. Het is helaas niet mogelijk om met de podiumcadeau kaart te betalen. Wanneer een concert niet volledig uitverkocht is, is het ook mogelijk om kaarten op de avond van het concert aan de avondkassa te kopen.
Verplaatst of afgelast programma, kaarten annuleren
Kaarten voor een afgelast concert kunnen binnen zes maanden (tenzij anders aangegeven) geretourneerd worden bij Ticketmaster Nederland. Kaarten voor een verschoven concert blijven geldig voor de nieuwe datum; als je niet op de nieuwe datum aanwezig kunt/wilt zijn, dan kun je de kaarten tot twee dagen voor de nieuwe datum (tenzij anders aangegeven) online of per post retourneren via Ticketmaster. Voor het retourneren van e-tickets vul je het contactformulier in op de website van Ticketmaster, onder vermelding van het ordernummer van de kaarten. (Het ordernummer staat op de kaarten). Ticketmaster zal de kaartprijs en servicekosten terugbetalen op het rekeningnummer waarmee de kaarten zijn betaald, of je creditcard crediteren.
Voorwaarden
Cultuurpodium Boerderij heeft het recht om een programma te verplaatsen of te annuleren. Als dit gebeurt zal Ticketmaster trachten ervoor te zorgen dat u uw toegangsgeld zo spoedig mogelijk terug ontvangt.
Als een programma wordt geannuleerd of verschoven, zal Ticketmaster haar best doen u daarvan zo spoedig mogelijk per e-mail in kennis te stellen. Zij kunnen echter niet garanderen dat u voor aanvang van het programma op de hoogte wordt gesteld en stellen zich niet verantwoordelijk voor eventueel gemaakte kosten. Gebruik bij het maken van uw reservering altijd een juist e-mailadres en kijk indien mogelijk op de dag van of voor het concert op onze website, daar staat zoveel mogelijk tijdig aangegeven als er wijzigingen zijn.
Kijk voor de algemene verkoopvoorwaarden van Ticketmaster op de site van Ticketmaster.